Nak Souvenier best?

KEPUTUSAN LIGA SUPER 2011. KELANTAN TEWASKAN SABAH 2-1.

TAHNIAH.
OK,
DAH BOLEH TUKAR CHANNEL YE?..

Apapun, pernah bercakap dengan seorang makcik ni. Dia cakap dia tak sukaaaa sangat menonton perlawanan bola sepak terutamanya dan juga pertandingan lain. Bila di tanya, jawapan nya agak logik iaitu mak cik tu tak suka dalam keadaan berdebar debar. Ha, ha ha.. tergelak sendiri bila mengenangkan jawapan nya itu.Tapi, memang logik pun sebab sesetengah individu memang tak boleh berada dalam keadaan berdebar-debar.. Jadi kena elakkan dari menonton perlawanan perlawanan yang mengujakan seperti bola sepak dan sebagainya.

Seperti juga sesetengah orang tak boleh itu, tak boleh ini.. Tak boleh duduk kat tempat gelap, tak boleh duduk kat tempat sempit.. jadi, nak gelarkan mereka ni PENGECUT ke?.. Tak elok la kan.. Hormati la mereka..

~NAK MEMPERBAIKI DIRI SENDIRI TAPI TAK NAK JADI SEPERTI TIKUS..

2 comments:

Cikli said...

yess

amirah said...

kalo kita tak paham mesti kita rasa ntah pape je takut itu dn ini tp ada org yg mmng ada phobianya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...