Nak Souvenier best?

Sekolah Dalam Hospital SDH.

Semalam menonton berita ni dalam TV3.( antara siaran berita yang sering ditonton sebelum kemunculan stesen2 tv lain).
Mengupas tentang pembukaan SDH atau sekolah dalam hospitsl yang akan bermula hari ini. Tahniah, akhirnya mereka yang bermasalah kesihatan kronik akan mendapat pelajaran seiring kawan kawan mereka yang lebih sihat. Tidakle mereka ni nanti ketinggalan. Daripada pemerhatian, budak budak yang ada masalah kesihatan biasanya bijak kan.. Pengalaman je la.. Takde kajian ke apa lagi..
SEKOLAH DALAM HOSPITAL ini akan diterajui oleh 15 orang guru. Murid pula khabarnya ada 50 orang.. Banyak juga tu.. Budak budak bukannya pinta dijadikan mempunyai masalah kesihatan ni.. Tetapi itu dugaan buat mereka..
Dan HOSPITAL yang akan memulakan program SEKOLAH DALAM HOSPITAL adalah di Hospital Kuala Lumpur, Hospital Ampang dan Hospital Serdang. Semoga adik adik yang tabah ini akan dapat meneruskan pengajian mereka hingga ke peringkat tertinggi. Tidak lagi ketinggalan keretapi ke bas ke mahupun MRT.

8 comments:

paish said...

program yg baik. caiyuk!!

Nazz@Purple said...

betul..bagus betul..

Acik said...

rasa cam nak jadi cikgu kat situ lar!

izfanora said...

semoga mereka sentiasa tabah dan sabar..

SoLy SoLicious said...

bagus2.. at least xde yg tercicir tika pelajar lain bersekolah normal

Nurita Zakaria said...

NZ sngh dr segmen...
http://nuritazakaria.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-dan-sekolah.html

cik Ida said...

Saya datang baca kisah sekolah.. Please hit me back yeah.. ngeeeeeeeee *toink!

Entri Terbaru
Dont Be sad

NzA said...

sangat bagus krn ada anak2 trpaksa menghabiskan byk masa dihospital...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...