Nak Souvenier best?

Takut Nak Mengaku Kena Sexual Harrasment?..

~Tidak dengan dia.. Ye.. kebanyakan wanita kini sudah berani untuk bersuara. Bukan lagi jenis yang mudah ditindas. Pelaku gangguan seksual ni ada bermacam jens.. Mungkin dia berani meneruskan aktivitinya kerana tiada siapa mahu mengadu tentangnya.. Marilah kita bersama membanteras perkara sebegini!!


Aziela said...

Pernah kena dan mengadu. Ternyata saya rasa amat bangga dengan diri sendiri kerana berani dan pelaku tu kena hentam teruk. Padan muka dia.

~Caiyok!!

8 comments:

Aziela said...

Kita mesti yakin dengan diri sendiri...

ArELeEz said...

k-mon, gals..! k-mon!

aku la... said...

kalau selalu kena buli ngan bos laki tu dikira sexual harrasment tak?

Qaseh dalia adelia said...

nape nak malu ..kena ajar .. !

Bila Ku Kata Cinta... said...

pernah tendang tut...sorg mamat yg sedap2 uk gesel 'a' dia kat lutut aku..padan muka..satu bas tengok...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

bio kan org jahat kne hukuman ...lallala...*gelak jahat...

Far8 budak baik said...

huh..hero dtg dah ni..
mmg nk kene betol lahhh
grrrrr..

Afuan Shah said...

cayalah!!!jgn takut2...kalau belasah org tu sendiri lagi bagus!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...