Nak Souvenier best?

Gara-gara Takde Line.

Macam Chipsmore pulak ye line ni. Sekejapan ada, sekejapan tak ada. Macamana nak berinternet dengan tenang. Asyik sangkut-sangkut aja. Harapnya masalah ni tak berpanjangan. Mungkinkah disebabkan cuaca yang tak menentu menyebabkan line tak berapa elok?.. Ada sesiapa boleh tolong jawabkan?

Yela.. Macam hidup kita juga kan.. Tak selamanya lancar aja.. pasti ada traffik jam kat mana-mana juga. Cuma kena pandai tackle sendiri la semua cabaran tu. Kalau tak boleh hadapi seorang diri, kongsi bersama yang terdekat..

~Yang kat bawah ni la yang buat tergugat sikit keceriaan di pagi indah ini.

This webpage is not available

The webpage at http://nurhafiz2009.blogspot.com/ might be temporarily down or it may have moved permanently to a new web address.

Here are some suggestions:

· Reload this web page later.

Error 105 (net::ERR_NAME_NOT_RESOLVED): The server could not be found.

6 comments:

Miecyber said...

Dugaan....

Serangga menu utama masa depan

azzey said...

Sama je kat sini . dh 2 minggu line cam gitu..:(

gadis melayu said...

atia pown kena bnda yg sama.. smpai terflood post org.. geram sangat ngan line..

Mommy Fara said...

nur, dah tgk email?

dwaty said...

samala kita...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

line maxis sini wat hal...
xleh call..
leh masej jew...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...