Nak Souvenier best?

Raket Chong Wei Harga RM200 000.

Mak aii. Biar betik.. Memang betik pun. Begitulah kalau dah minat kan. Macam kita juga, nakkan sesuatu, pasti usaha sampai mendapatkannya..

Contohnya, kalau mengorat.. tentu la nak dapatkan sehingga jadi awek atau pakwe. Lepas tu, kalau dah berpasangan, sudah tentula nak dapatkan ia supaya jadi pasangan di pelamin.. Dan kemudian usaha untuk menambahkan zuriat..

Macam Datuk LEE CHONG WEI ni, usaha keras beliau adalah untuk dapatkan kejuaraan di ALL ENGLAND. Dan peminat tu pula berusaha untuk mendapatkan raket yang digunakan untuk perlawanan kejuaraan ALL ENGLAND tu sehingga sanggup bida sampai RM200K. Banyak ke tak..

6 comments:

Citarasa Rinduan said...

tu dia...terbaiklah dato...
setuju kata nur
umpama mengorat tu..hehehehe agak logik......kak sokong...

Nobita Sensei said...

itu raket ada 'ong' maaa...hehe.

whitecappuccino said...

muahahaha! tu dia..memang kelas!

whitecappuccino said...

muahahaha! tu dia..memang kelas!

alexa yussida said...

wahhhh mhlnyeeeee

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

gred A k...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...