Nak Souvenier best?

ANONYMOUS.

Saat ini tengah asek membalas jejak kawan-kawan yang datang berkunjung. PAST TENSE. Saat syiok-syiok membaca entry, maka terlihatla tajuk yang di pos oleh pemilik SANDIWARA SEORANG LELAKI.

Tajuk apa?.. Tajuknya tentang cik Anonymous tu la.. Memang glamer betul perkataan ni kan. Tapi kan.. Rupanya ANONYMOUS ni pun ada blog rupanya. Bak kata penulis tu tadi- CIK ANON YANG BAIK HATI.

Kawan-kawan ada ke yang belum ada blog tapi suka baca blog orang lain. Teringin nak ada blog sendiri?.. Silala create SATU BLOG. Nanti, kalau nak komen takdela kena guna ANONYMOUS kan?.. Lepas tu nanti mana tau syok-syok update blog.. Sampai terlupa Facebook pulak kan..

4 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

ada blog pun kdg2 jd anonymous jugak.. tu la org pengecut umpama baling batu sorok tangan. Bagi komen mcm petir tp takut nak bgtau identiti.. pe barang!

umialya said...

takat ni blum lg terima komen drp anonymous, agaknya blog akak tak femes kot

cik fa said...

pernah gak trma commnet dri anonymous nih....pastu ada perli2 dkt entry bru..
terus lesap si anon tu....
tah la..mengutuk tapi xberani pakai nama sndri

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

buat blog...
kite leh berkawan kan...
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...