Nak Souvenier best?

Bukit Merah Banjir Tak?

~Semoga makin surut le banjir tu. Erm.. Nak pergi BUKIT MERAH LAKETOWN ni agak-agak banjir tak?..

KANGAR - Sebanyak 3,604 mangsa banjir di Perlis masih berada di pusat-pusat pemindahan sehingga pagi ini berbanding lebih 4,000 orang malam tadi.

Jurucakap Bilik Gerakan Banjir berkata, kebanyakan mangsa adalah daripada kawasan Kangar membabitkan 2,955 orang yang ditempatkan di 21 pusat pemindahan.

Sebanyak 590 mangsa adalah daripada kawasan Arau yang ditempatkan di lima pusat pemindahan manakala di kawasan Padang Besar jumlah mangsa hanya 59 orang yang ditempatkan di satu pusat pemindahan.

Setakat ini lebih 1,000 mangsa telah dibenarkan pulang dan hampir 20 pusat pemindahan telah ditutup. - Bernama

5 comments:

mizz_aainaa said...

erkk.. bukit merah kat perak kann..
yang banjirnya kat perlis kan..
so, rasanya tak banjit kottt~
:D

Noriz said...

dulu masa kecoh banjir kat kedah, sya seram je nak ke langakwi...tapi dari pegi smpai balik...tak jumpa pun banjir... panas memanjang...hihii

Noriz said...

eh, napa nak ke bukit merah?
sori bukan apa...klu untuk mandi2...baik ke Lost of Tambun...BM ni dah kurang dijaga...tpi tak tahu la sekarang klu dah ada renovation

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

rase nye xla...

azzey said...

Saya pegi last week x banjir NUR.okay je..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...