Nak Souvenier best?

Konsert AKADEMI FANTASIA 9.

Layan tak?.. tak layan kalu, tukar cenel... Bila dah masuk musim AKADEMI FANTASIA ni, dijangkakan akan ramai yang bakal berebut channel. Kumpulan ibu-ibu dan kumpulan bapak-bapak.

Yang sokong dan nak tengok AF9 versus yang tak minat sampai taknak tengok langsung.. iklan pun menyampah.. euww. Macam tu kena beli dua biji tv la, supaya adil dan saksama..(gali lobang lagi.. isk).

Nak tanya la kan, macammana kawan-kawan pilih nak minat sape dalam AF tu ye?.. Adakah meihat pada paras rupa?.. Atau hanya lihat bakat.. Atau kedua-duanya. Nanti bila dah tengok konsert TIRAI AKADEMI FANTASIA tu kawan-kawan cerita pilihan masing-masing kat sini ye..

~Bapak-bapak kasi canle dekat ibu-ibu ye.

7 comments:

.: iEyLa :. said...

malam ni tirai ek kak???
issyy..agi esok xzam..nk tgk ke x ni??pilih yg ade bakat..muke cantik xsedap watpe..hehe..
pilih2 pon bukan vote pon ieyla ni..hihi

Puan Kutu said...

keja pulak..tak dpt tgok..sok jer tgok ulangan..:)

suffer8zine said...

sape pengetua die ek?

Panas!!! : Debaran Ahad Ini, Siapa Agaknya Yang Bakal Menang?

Biey said...

Akademi Fantasia Musim Terakhir Membuka Tirainya Malam Nie

Miecyber said...

Tak suka AF...


Hotel ayam

d_LA said...

dla tgk je tp xde prasaan sgt..hehe

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

xsempat tgk pon...
sibuk2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...