Nak Souvenier best?

OH MINYAK!


Harga RON97 yang diapungkan mengikut pasaran minyak dunia semasa, naik sebanyak 15 sen pada 1 Disember lalu, menjadikan RM2.30 seliter dan kemudian RM2.40 seliter mulai awal Januari lalu.
"Kenaikan kali ini hanya membabitkan petrol RON97, yang lain-lain kekal tidak berubah," kata sumber itu.
~Makin hari makin naik harga minyak. Harga barang pun pasti akan naik juga nanti ekoran kenaikan harga minyak...

3 comments:

Yusri said...

penyelarasan kepada RM2.70 bukan naik harga pun...nanti RON 95 naik juga..alasannya jurang harga antara 97 dan 95 jauh sangat...wait and see...

Badrul Hisham Abdul Kahar said...

RON 97..ni kat UK aku x pernah sentuh, don't worry le...kita kan juge RON95 je.....biaq la dia naik..sebab memang harga minyak meletup2....masa aku mai UK last Aug just 107.9...now dah 135.9..meletup beb. But tunggu bile merudum...pastikan ia turun jgn dok cap pd certain amount

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

sampai bile la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...