Nak Souvenier best?

Tak Menarik La AF9 Ni..


Adakah secara peribadinya diri sendiri ni sahaja yang rasa konsert ni kurang menarik?.. Apa kata kawan-kawan.

Entahle, sebab bukannye insan seni nak menilai ni semua. Tapi sebab kira dari segi telinga orang biasa kan. Jadi minggu ni tak payah vote dulu la..

(Macam la pernah vote..)

Kawan-kawan ada yang kipas susah mati AF9 ni tak?

6 comments:

mOoN said...

setakat ni i do feel the same...huhuhu... sangat hampa~

Citarasa Rinduan said...

mungkin sebab kak ayu dah tua..
so..... tak layak nak layan AF...

Usop Wilcha said...

Tak tengok pun hahahahaha

Manusia jadi komoditi

hafiz said...

suara semua macam tak best jer
tengok kejap jer la..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

xdapat layan satu pon lagi...
xtgk pon..
hehehe...

ardinihumaira said...

dni tak tengok AF sebab tak ado astro ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...