Nak Souvenier best?

Tidur Lewat Malam Tadi.

~Si DIA ni la yang tidur lewat malam tadi. Eh.. bangun awal pada pagi tadi.. Sekarang ni tak tau le si DIA ni dah bangun ke belum.. Nak petua bangun awal?.. Ketuk bantal tu sebanyak mana jam yang nak bangun.. contoh kalau nak bangun pukul 6 pukulla bantal tu 6 kali.. Sekian.. Pesanan tajaan rakan blogger jugak tu..


aduyai.. mmg aku ada masalah susah nak tido malam seperti mana dlm post aku sebenarnya aku dah ttdo kul 10 tadi. then aku terjaga balik. smbung study, wat assgnment kejap. bila dah ase byk soalan dah buat, trasa nak smbg wat jap lagi. hehek! pastu apa lagi, on lappy dan buat apa yg patut. ;] if korg nak tahu aku nie mmg tak tahu bahasa nak ddk diam. ada jew keje aku nak buat. tapi sekali dapat tidur ngn lena mmg takkan sedar apa. kira tidur mati la tue. haha! xD apapn, aku kena terima dan sedar bahawa aku nie seorang student. dan kena tahu hidup sbgai seorg student cmna. kira mmg standard la kan bercinta ngn buku2 dan assgnment semua tue kan? byk bnda aku kena tempuh. tak kan nak berjaya tanpa usaha apa2 kot... kira nak enjoy jew. tak mungkinlah senang2 leh berjaya lau cm tue

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...