Nak Souvenier best?

TAK LAYAN NORA ELENA./ MAKSUD NAMA NORA ELENA.

Siapa tak layan cerita NORA ELENA ni? Ada kan?..Mesti ada punye.
Peribadinya biasa-biasa sahaja.
Bukanlah Kipas Susah Mati sangat sebab kala sempat je..
Kalau terlepas boleh LAYAN lagi kat TONTON.MY.


NORA ELENA
NNaif
OOportunis
RRamah
AAmanah
EEmosional
LLemah-lembut
EEgoistik
NNaif
AAlim
Apa ada pada nama?


Kalau surf kat crazyartdot com tu ada la maksud macam kat atas tu.
Bagi kawan-kawan MAKSUD NAMA kita ni penting atau tak?
Cuba bagitau maksud nama masing-masing kat sini.

9 comments:

Hanis Azla said...

layan juga nora elena sbb pernah baca novelnya dulu..

SoLy SoLicious said...

xtengok nora elena...xminat.. :(

Mommy Fara said...

wah, ade gak yg tak minat nora elena eh? sy igtkan ramai yg tak mahu lepas pandang cite nie...heheheheh!

HAFIZAL said...

iye ker

Cik SHiNJU said...

x bape nak layan sgt sbb abes kul 8..
biasanya tgk smpai azan mgrib jek...

g0m0k9enDek said...

pernah baca novel citer nih dulu.. ingat2 lupa ceritanya... huhuhu... tv x layan.. bz~ huhuhu

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

mcm biase...
xberpeluang nak tgk pon...

SueZ said...

saya tak tengok..kerja mak cik...

ada novel kah? apa nama nya..best ker/ ? saya tengok semua demam seth dah..adushhh

slam kenal

http://suezdairy.blogspot.com/

Peri PiA said...

novel kasih yg suci

tgk drama je hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...