Nak Souvenier best?

Syazwan kata Ramainya.

 

Syazwan said...

perghh, ramainya ;)

Tapi..orang lain lagi ramai ye..Contohnya siapa?.. Ben Ashaari la.. CMG la.. RedMummy pun ramai juge. Apapun.. pepatah kata, musuh jangan dicari.. kawan mesti mau ramai-ramai.. KAWAN SEJATI?.. Masih ada ke istilah KAWAN SEJATI zaman ni?

Yang ramai KAWAN MAKAN KAWAN. Gurau je. Persahabatan tu akan bermakna bila kita masing-masing ikhlas dan jujur dalam bersahabat. Adakah jangkamasa sesuatu persahabatn tu diambilkira?.. Secara peribadinya rasanya tak kot sebab kadang-kadang kita boleh menjadi lebih rapat dengan seseorang yang kita baru kenal jika ada keserasian berbanding dengan mereka yang dah lama kita kenal..

Akhirnya.. nilai dan analisis sendiri..

1 comments:

Syazwan said...

pergghhh, terkejut aku tenok entry kau..link kan untuk aku..tenkiu beb.terharu..sob,sob,sob,sob..

btw, aku sangat setuju dengan kau..

"Secara peribadinya rasanya tak kot sebab kadang-kadang kita boleh menjadi lebih rapat dengan seseorang yang kita baru kenal jika ada keserasian berbanding dengan mereka yang dah lama kita kenal.."
thanks bro!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...