Nak Souvenier best?

Nak iPad2?

Teringin nak iPad2.. meh sini meh sini..

Sediakan buah pinggang anda.. Nanti bolehla beli iPad2 tu ye..
Ini betul betul.. bukan main-main.
Berlaku di China.
Ada agent yang menawarkan tawaran lumayan bagi penjualan buah pinggang.
Jangan salah faham... bukannya derma buah pinggang pastu dapat iPad2..

Kisahnya, si gadis remaja ni teringin nak beli iPad2.
Mungkin tak cukup duit, maka dia terpaksa jual organ pentingnya iaitu buah pinggang.
Jadi dapat le dia duit lebih kurang RM 10, 000..
Dengan duit itu dapatle dia beli iPad tu dan dapat juga beli telefon canggih.. (adakah iPhone?).

Macam-macam kan manusia ni kalau dah terdesak ye..
Kira oke la dia derma eh jual buah pinggangnye sebab dia tak mencuri dan tak merompak..
Nasib juga jual buah pinggang sebab buah pinggang kan ada dua.. Satu pun dah cukup untuk fungsi satu badan.

What say you kawan-kawan?

4 comments:

Pijahh' de-Arr said...

ishh..organ lagi penting lahh~

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

adus...
mcm terdesak jew...

bantalbucuk said...

wah..sampai macam tu sekali..huhu

diana said...

nak jual jugak la..
tapi komputer pun tak reti guna habis,nak guna ipad pulak..
agak2 kalau tukar dengan buah pinggang berbaloi tak??
heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...