Nak Souvenier best?

NORA ELENA. TV3.

Glamer betul nama NORA ELENA semenjak dua menjak ni kan. Sedap juga nama NORA ELENA ni. Siapa yang baru dapat anak gegirl  bolehla letak nama NORA ELENA ni kan. Moga raut wajah pun seiras cantik dengan pemilik namanya.

Ada yang tak tahu ke tentang NORA ELENA ni?. Ala.. slot DRAMA TV3 yang berkumandang eh bersiaraya setiap ISNIN HINGGA KHAMIS petang. Kadang-kadang terlepas juga siarannya. Nasib baik ada pelbagai kemudahan dan kecanggihan teknologi sekarang ni. Kalau terlepas pun boleh tengok balik cerita NORA ELENA ni kan.

Kisahnya diadaptasi dari NOVEL: KASIH YANG SUCI. Belum baca pun lagi. Nanti bila dah habis siri kat TV3 ni baru nak mencarinya.. Sekarang ni masih lagi dalam proses menamatkan pembacaan buku hadiah dari SHAIZHAR yang baik hati. Bukannya apa, asyik tergendala sahaja. Masih banyak perkara yang nak dilakukan. Kala free nak blogwalking pula.. Jadi bilamasa nak habiskan pembacaan?.. Bila kawan-kawan curi masa membaca ye?..

SINOPSIS?
Kelihatan NORA ELENA, 15, pulang dari kelas tambahan. Dia tercari-cari rakannya. Kemudian, rantai basikal tersangkut, tak boleh bergerak. Hari sudah gelap. Tiba-tiba seorang lelaki telah mencekupnya dari belakang dan mengheretnya ke dalam semak, lalu merogolnya

3 comments:

Peri PiA said...

Suka drama ni,hehe

Lin Azlina said...

tak penah tengok lansung...selalu lupa..time tu agak bizi...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ramai giler seth tan tue...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...