Nak Souvenier best?

Duduk Goyang Kaki Tunggu Duit Masuk...

Kemain tajuknye ye..
Dah biasa dah baca ayat-ayat macam ni.
Ni bukannya AYAT-AYAT CINTA ye kawan- kawan.
Kalau macam ni ayat cinta, memang itu CINTA MATERIALISTIK.

Penyelesaian untuk tajuk kat atas?
Betulke ada cara untuk dapat duit tanpa buat apa-apa kerja?..
Betul.. Betul.. Betul..
Betul la dah kena tipu camtu.

Memang tak ada nye duduk goyang kaki dapat duit..
Kecuali pengemis jalanan- untuk kategori duduk..
Kalau kategori peminta bantuan sedekah tu , dia ada juga jalan dari meja makan ke meja makan yang lain.. Penat juga tu..

Kita ni kan, asal ada je DUIT FREE pasti terbuka luas mara tu kan. Ye la , siapa taknak kalau murah rezeki...
Pernah terdengar yang rezeki yang kita dapat tu sebahagiannya adalah hak orang lain. Maka sebab itu kena kongsi- kongsikan ye.. Betul tak?
Kalau salah minta diajarkan...
Apa pun, kenapa pun.. Pepandaila kita nak hidup.. Jangan terjebak sudah.. Setiap perkara tu kena fikir dan selidik dulu..
( menulis berdasar pengalaman.. Kadang berfikir tu mengambil masa agak panjang.. Tetapi lebih baik terlewat daripada tak sedar langsung yang kena tipu sudah.. Nasib baik... )

2 comments:

Bro ahmad said...

pacif income semua orang nak..

SoLy SoLicious said...

bile dengar pasai duit time pokai ni terase down skali...huhuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...