Nak Souvenier best?

KEPUTUSAN PENUH PIALA FA 2011. JUARA.TERENGGANU 2 KELANTAN 1.

Setelah melebihi masa perlawanan yang sepatutnya.. (biasanya kan dalam 90 minit plas maines).. Perlawanan kali ini sangatla berbeza. Perlu ditambah pula masanya. Gara-gara kedua-dua PASUKAN BOLASEPAK sangat bertungkus lumus di saat akhir separuh masa kedua menyaksikan seri gol SATU sama.

Akhirknya PASUKAN BOLASEPAK TERENGGANU berjaya menggondol PIALA FA 2011 yang menjadi idaman. Tahniah buat PASUKAN tersebut. Biasalah kan, kalau dah menang ni pasti PUJIAN MELAMBUNG diberikan pada mereka. Kasihan pada yang tidak berjaya, kutukan dan kritikan akan diterima.. Itu sudah lumrah, namun terpaksa menghadapinya jua.

Tapi kalau di terima secara POSITIF pasti TIADA PENGALAH (bak kata VINCE AF).. Terima dengan hati terbuka..

Oh ye, detail PERLAWANAN  tadi boleh juga diperolehi dari SHARINGINFOZ dot com.(kalau tak tengok kat tv pun, baca entry dia memang detail.. ibarat menonton juge lah).

TAHNIAH BUAT PASUKAN TERENGGANU!!! (YDPA senyum je kan..)

1 comments:

Pisyek said...

hahaha. tahniah terengganu. tak sia-sia aku anak terengganu. :D

Entri terkini: KL Gangster memang gengster!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...