Nak Souvenier best?

Kelab Taat Suami.

Maaf kalau terlambat sikit. Ketinggalan keretapi gitu. Amendenya tentang KELAB TAAT SUAMI ni ye?.. Baca tajuk je. Sepintas lalu. Tak baca pun tentang amende sebenarnya KELAB TAAT SUAMI.

Kalau kawan-kawan yang arif bolehla ceritakan sikit tentang KELAB TAAT SUAMI ni. Kelab terbaru di negara tercinta Malaysia ni.Apakah kriteria ahli-ahli kelab ini?. Dan siapa yang boleh menjadi ahlinya?.

Perlu ke penubuhan kelab-keab sebegini ye?. Kenapa nak tubuhkan bermacam-macam Kelab?..Kelab suami-suami pula tak ada ke?..

Tapi, bukankah TAAT SUAMI tuadalh KEWAJIPAN setiap yang bergelar isteri . Yelah, tatkala sah dilafazkan jadi isteri, maka beralihlah syurga dari telapak kaki ibu kepada telapak kaki suami. Jadi, kenapa perlunya penubuhan KELAB TAAT SUAMI ni?.

(buah cempedak diluar pagar-ambil galah tolong jolokkan..)

5 comments:

Sofya said...

entah la nor, saya pun baca tajuk ja.. n setuju ngan pendapatan nor..
watpa nak tubuh kelab camtu? cam nampak sgt ramai bini tak endah laki ja...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

WAJIB...!!!

Eliyana said...

taat tu mmg dah wajib tp tak perlu laa sampai tubuh kelab...

Mommy Fara said...

merepek...tak perlu menunjuk utk berbuat baik.

Anonymous said...

I rasa kalau betul nak tau wajar atau tak, kenalah tanya para suami, bukan para isteri. Isteri memang rasa dia dah ok, tapi tak semestinya suami dia rasa dia dah ok. Apapun, kena anonymouslah, mana tau, ada suami yang takut isterinya merajuk atau mengamuk! ha ha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...