Nak Souvenier best?

DIA NAK TAMBAH FOLLOWERS.. ANDA?

~Ni la si dia yang nak TAMBAH FOLLOWERS tu..
Tapi, entry ni takde kaitan dengan hasrat dia.. entry ini adalah random pick sahaja atau lebih senang cerita entry terbaru dari blog DIA: http://www.villakesyukuran.blogspot.com/ .
Bila baca address blog dia ni.. sejuk rasa hati..
Jomla kita sentiasa menjadi orang yang sering BERSYUKUR..


“Macamana kalau aku cuba google taman tempat aku tinggal sekarang gunaGoogle Map….ada ke ? Taman aku tu dah lah ‘ciput’, tak popular pulak tu….huh !”…. Hari tu, punyalah kurang asam, member-member dok gelak pasal taman aku tak ‘detect’ dalam GPS diorang… malulah bro… ahh, try jer bro…sajer seronok-seronok !
So, aku pun cuba google guna keyword ‘TAMAN SELAYANG, PORT DICKSON’, dan hasilnya wow, adalah bro !!! Taklah teruk dan ceruk sangat taman aku ni... he,he…bangga, bangga… So, untuk memperlihatkan kebanggaan aku terhadap taman aku ni, aku upload foto-foto untuk tatapan aku sendiri…hu,hu…

3 comments:

Scorpio Warrior said...

bgus awak ni. akan terjah ke blog beliau ^^

villakesyukuran said...

Ya Allah.... trima ksihlah 'tuan tanah'.. malunya saya... he,he... thanks ye tlg promote..

tia @ Ini Kisah Tia said...

nak tambah jugak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...