Nak Souvenier best?

Pemandu bas cuba rogol penumpang dicekup polis.

~Macam-macam le diorang ni nak buat jenayah kan..

JASIN - Perbuatan biadap seorang pemandu bas ekspres warga Indonesia yang memasang video lucah sebelum cuba merogol seorang penumpang di atas lantai kenderaan itu memakan diri apabila dia ditahan dalam kejadian di Bukit Kajang, Bemban di sini kelmarin.
Kejadian pukul 10.45 malam itu disedari oleh anggota polis yang sedang melakukan rondaan cegah jenayah selepas berasa pelik melihat sebuah bas ditinggalkan dalam keadaan enjinnya tidak dimatikan di tepi jalan, manakala pemandu dan penumpang tidak kelihatan.
Ketua Polis Daerah Jasin, Deputi Supritendan Che Suza Che Hitam berkata, sebaik didekati, anggota berkenaan terkejut apabila terdengar suara wanita menjerit.

8 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Nur

Alhamdulillah
selamat penumpang perempuan tuu

Wassalam

Lagenda Teragung said...

celaka btul lah org mcm ni..nk merogol je keje dia..

belogkiter said...

takut dengan kejadian macam ni. naik bas pun kena hati hati, cuma tadi saya ada baca kat fb yang polis dah buat pembetulan bahwa pemandu bas adalah warga tempatan dan mangsa adalah seorang indonesia.harap maklum ye. ;)

si ngokngek said...

banggang punya pemandu..gatal tak sedar tempat...hambek menggatal lar dalam besi...eii geram aku

Adi Zhaf said...

indon? haih ish3

Peri PiA said...

ya ALLAH lindungi kami,Amin

kay_are said...

macam2 hal.. nak keje, keje lek lok r bukan amek kesempatan..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

perangai mcm binatang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...