Nak Souvenier best?

Terkejut HAZAMA AF9 MENANG?

Terkejut ke?..
Tak pun. Macam dah dijangkakan la.. Sebab suara dia sedap. Persembahan mantap. Dia kan dah biasa buat persembahan. HAZAMA memang best la kan.. Kira TUAH dia la tu sebab daripada tersingkir masa KONSERT PRELUDE musim ke empat, tup tup dapat jadi JUARA AKADEMI FANTASIA 9.
Tuah manusia siapa yang tahu kan?.. Tuah ayam bolehla dinujumkan kat kaki ayam tersebut. Betul tak kawan-kawan?..
Bagaimana persembahan mereka malam tadi?.. Tak tengok ke?.. Memang tak tengok  pun.. sengaja tak tengok. Jadi tak dapatle nak mengomel persembahan mereka semua. Cuma bila diketahuI yang HAZAMA JUARA AF9, rasa seperti sudah dapat diagak.
Jadi nak minta kawan-kawan punye pendapatla macamana persembahan mereka malam tadi. erk.. LENA dapat nombor dua ye?.. Kenapa BUKAN Fina?.. Imuniti tak menjanjikan apa-apa ye?..Lepas ni dah takde AKADEMI FANTASIA ye.. Agak-agak rindu tak nanti..
Apakata tonton USTAZAH PILIHAN pula.

3 comments:

diana said...

fina yang no 3 ke??
ok je kot..
tak pernah dengar pulak depa nyanyi..
hehehhe

AyuE SurihanyOt said...

zzzzz..xsuka fina..padan muka dapat no 3..aku rasa suara si azri yg dpt no 4 tu lg sedap kot..haha

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

langsung xterkejut...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...