Nak Souvenier best?

Komen Terpilih tentang Modified Kereta.. TQ..

salam, modifikasi kereta ni bg saya..bagus,kalau dijadikan cukup sekadar hobi.tak perlu la sampai tak cukup makan or keluarga terbiar. yg jadi pelik nye bila org kita suka kata, "takde duit la tu modified,beli je la yg ori/baru" kan kita selalu nampak kancil convert mira,myvi ke passo,viva ke avy,proton ke mitsubishi. org2 ni bukan takde duit nak beli yg ori,cukup la saya bg 2 point sahaja hari ni. 1:kalau beli beli baru atau ori pun,saya jamin 101% mesti ada jugak yg akan di tukar,dah nama nya hobi. 2.yg cakap macam tu tau tak mira dah stop di Japan(sedangkan kancil pun dah lama stop),kalau ada di Malaysia ni sume yg masuk pada tahun 90an,dan berharga rm40-50k utk sebijik(nilai hari ini)dan passo/avy/sirion CONFIRM takkan dibawa masuk oleh mana2 pengeluar atau importer Malaysia sebab ianya akan menutup peluang utk penjualan myvi dan viva. maaflah panjang cerita,tp byk yg pada pandangan saya suka komen tanpa tahu isu ataupun ilmu.(blog2 dan forum2 lain,bukan sini) kalau ada nak share atau tanya pendapat,blh kita sembang lagi. salam. park lee_quills@yahoo.co.uk

3 comments:

Unknown said...

kdng2 diorng convert jd smart, kadang kadang sebaliknya.. huhuu hobi masing2

atuk said...

Assalamualaikum Nur

saya tak berupa suka modified kereta ni...macam2 membazir ajer...(duit pun tak berupa cukup) he he

Wassalam

Unknown said...

bui suka tengok kereta2 modified,teringin jugak nak buat tp bajet takder..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...