Nak Souvenier best?

Episod NORA ELENA hari ini. 13JUN 2011.

Termelayan pula..

Ceciter ceciter.. Meh citer sikit..

NORA ELENA terjumpa rantai kepunyannya yang lama.Lalu Seth Tan berterus terang pada NORA ELENA bahawasanya dia adalah lelaki yang memperkosanya pada 10 tahun yang lepas. Seth menyatakan rasa bersalahnya yang teramat pada NORA ELENA dan betapa menyesalnya dia terutama bila keluarga NORA ELENA berpindah dari kampung tersebut. (Punca Seth memperkosa NORA ELENA adalah selepas menonton 'video yang tidak elok untuk kanak-kanak- mengikut translasi..nak tergelak pula..)

Maka tercetuslah perang antara keduanya. NORA ELENA meminta SETH TAN menceraikannya.Tiba-tiba NORA ELENA termuntah-muntah pula, sebenarnya NORA ELENA sudah pregnant..(Aaron Aziz menangis tu..)- Kalau lelaki menangis TAK MACHO ke?

NORA ELENA membawa diri ke rumah kawannya. NORA ELENA mem'flash back' kan yang sebenarnya SETH TAN sudah lama cuba berterus terang.

Yang lain..
sambunglah ye..

4 comments:

Citarasa Rinduan said...

hehehhehe..
terbaiklah..

Nora Shahaira said...

huhu....akak nora benci si yvonne tu...memg jenis dia lah kacau bilau keadaan.huhu...layan jugak la...

cik fa said...

owh seth tan

najihah sahami said...

aaa..xtgk pun citer ni..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...