Nak Souvenier best?

Jimmy Palikat Anak Kampung.

~Pernah dengar lagu ni tak?.. Tajuknya Anak Kampung.. nyanyian Jimmy Palikat..
credit: liriklagu.me.


Memang aku ini anak orang miskin
Tiada apa-apa yang dapatku berikan
Engkau memang cantik memang tidak padan
Dan tidak sepadan
Aku anak kampung tiada pelajaran
Kuli-kuli sahaja memang tidak padan
Cantik bha kau itu banyak yang tergoda
Lagi orang kaya
Chorus
Tiada keretaku bawa kau jalan-jalan
Rumahku pun teda ada pun bapa punya
Apa lagi belanja mahu bayar berian
Kahwin sama kamu
Bukannya ku tidak suka sama kamu
Tapi aku takut hidup kau kan sengsara
Kerana aku cinta
Aku lepaskan kau sama orang lain
Engkau masih muda cantik lagi menawan
Janganlah kau cari lelaki macam saya
Engkau memang cantik
Nanti kau menyesal tiadalah guna
Tiada keretaku bawa kau jalan-jalan
Rumahku pun teda ada pun bapa punya
Apa lagi belanja mahu bayar berian
Kahwin sama kamu
Bukannya ku tidak suka sama kamu
Tapi aku takut hidup kau kan sengsara
Kerana aku cinta
Aku lepaskan kau sama orang lain


4 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

nice ~

Kesuma Angsana said...

anak2 KA cukup minat lagu ni samapi suh buat kat n3 blog ari tu hehehe

Anum said...

nice :)

Everything's Everythings said...

Tak pernah dgr lagi lagu ni nnti nk try kt youtube

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...