Nak Souvenier best?

SAIFUL NITA.

Saiful Nita?

Sedap nama tu.. Mula mula masa layari tonton nak tengok cerita-cerita kat tv3 (biasala selalu terlambat je dan akhirnya tengok kat tonton., maka ternampakla tajuk drama ni. Serius tak pernah tengok pulak cerita ni. Rupanya baru dua episod ditayangkan. Sebab baru lagi episod tu, maka klik la nak tengok kan.

Makanya, sinopsis cerita Saiful Nita ni lebih kurang tipikal je maca cerita-cerita yang pernah tayang. Mungkin tukar pelakon je. Kisahnya melibatkan dua keluarga, Tan sri Sulaiman dan Dato Mahmud, yang memang baik sejak dulu. Masing-masing mempunyai kompeni besar. Lepas tu satu kompeni menang tender, pastu lagi satu nak bankrap. 

So, Dato mahmud ni plan untuk kahwinkan anak lelakinya dengan anak perempuan keluarga Tan sri tadi tu.. ha itula setakat dua episod. Mungkin kalau tonton lagi akan diupdate cerita itu.. (Dalam realiti ada tak kisah camtu?)

8 comments:

.: iEyLa :. said...

standard cite melayu..
kisah lebih kurang same...
btw yg pegang watak "saiful" tu classmate sy time skolah dlu..hiks..

Miss Volvo said...

baik tgk cite korea hehe

Anum said...

layaaaaaaaaan

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ceroi @ meniti senja kembali... http://menitisenja5876.blogspot.com/2012/09/shr-mzb.html

:: Mrs.Eady :: said...

fuhhh..baru sempat nak BW....tak layan la drama melayu (bkn belagak) tapi rasa tipikal sgt semua drama..

:: Mrs.Eady :: said...

fuhhh..baru sempat nak BW....tak layan la drama melayu (bkn belagak) tapi rasa tipikal sgt semua drama..

Kesuma Angsana said...

cuma layan yg agak2 len sikit hehehe

Everything's Everythings said...

Mcm dalam video matlutfi plak kalau tgk sinopsis ni xD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...