Nak Souvenier best?

Bajet (Belanjawan) 2013 / Naik Gaji? Bonus

Bajet ( Belanjawan) 2013 / Naik Gaji? Bonus

~Esok akan ada PEMBENTANGAN BAJET 2013 yang akan bersiaran langsung di kaca-kaca TV sama ada RTM, TV3, ASTRO, TV9 dan TV Al Hijrah. Bagi yang tak dapat menonton SECARA LANGSUNG BAJET 2013 di kaca TV, dalam web pun ada web yang akan siarkan BAJET 2013. Selain itu boleh juga download pembentangan bajet 2013 itu nanti.

     Bagi rakyat biasa seperti nur ini.. apa yang ditunggu adalah pemberian INSENTIF untuk golongan yang memerlukan. Macam BR1M tahun lepas ke.. Dan boleh juga menumpang gembira jika diumumkan KENAIKAN GAJI dalam BAJET 2013 itu nanti. Seperti dalam keratan ini, jangkaan kenaikan gaji atau bonus akan dibentangkan nanti

SH: Presiden Cuepacs Datuk Omar Osman yakin isu kebajikan penjawat awam akan disentuh dalam  pembentangan Bajet 2013, yang dijangka pada 28 Sept ini, selaras dengan usaha menambah baik kualiti perkhidmatan melalui penyampaian berkesan

~Cuma pesan nur, kalau gaji dah naik tu, besar;ah harapan agar kerja yang dilakukan itu adalah berkualiti setaraf gaji tu. Jangan makin naik gaji makin sombong pula.Syukurla kita diberi kerajaan yang baik dan negara 1MALAYSIA yang aman.

Lagi kalau nak tahu pendapat tentang BAJET 2013 boleh la baca kat sini.  http://1malaysia.com.my/my/blog/budget-2013-i-want-your-views/

5 comments:

Sharinginfoz said...

kita tunggu nanti ya

HeNRieTTa JoSe said...

Harap harap ada la brita gembira esok....AMINNNN.....

Denaihati said...

askm. gaji tahun lepas dah naik, tahun ni dapat bonus je la kut...

Leeza dayasari [santai leeza] said...

ramai juga yg tak sabar nk dgr belanjawan. herk herk.

Kesuma Angsana said...

tunggu jelah harap ada manafat utk semua rakyat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...