Nak Souvenier best?

Komen entry Untungla jadi cikgu part II.

Berikut lagi komen mereka:
Terima kasih pembaca yang dihormati..




:: Mrs.Eady :: said...
jagi housewife lagi penattttttt dari kerja kat office tau..

~Nur: ha ah , kerja housewife memang penat.. Satu rumah kena tawaf kan..

Kakzakie said...
Setiap kita adalah guru dan ada tanggungjawab utk mengajar. Bayangkan kalau tak ada cikgu/guru apa akan jadi...

~Nur:setuju kak zakie.. kadang2 kita terlupa pensyarah kat kolej tu pun kategori cikgu..

shaiful zaidi said...
ye ke??
~Nur: iye la untung.. (tengok dari segi pahala yang dapat..)

nur anis said...
betul kan...semua benda pun ada susah senang...

~Nur: kena pandai tackle setiap perkara tu kan..

ieja amieja said...
akk pun h/wife sepenuh masa..jg pernah bekerjaya suatu masa dulu..dah merasa kedua2nya..betul kata nur..kena amik yg positif sebab kedunya ada pro & kontra

~Nur: wah, ada pengalaman sebagai wanita bekerjaya dan housewife.. dua kali untung maa... think positive!!




1 comments:

ArELeEz said...

untung sbb cuti pjg tp, gj on je. owh.. jeles! hu3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...