Nak Souvenier best?

Minum Coca Cola?

Minum Coca Cola?

Apake halnye dengan Coca Cola ni? Pernah tak kawan-kawan minum Coca Cola? Minuman bikarbonat yang glemer tu? Ada yang tak pernah  minum Coca Cola ke? Bagusla bagi yang tak pernah tu.. demi menjaga kesihatan. Sebenarnya kita dah tau kan minuman ni ada banyak kandungan gula. Tapi sebab sedap rasanya, itu yang keburukannya bagai terselindung tu..

Saje nak kongsi experience minum Cola ni waktu pagi, perut masih kosong. Boleh ke gitu?.. Ahah.. ni yang nak cerita ni, dulu pernah le buat kerja macam ni. Masa tu belum sarapan lagi. Tapi bila bukak icebox, ternampak lambaian Coke tu. Vanilla coke plak tu. Dahle tengah lapar dan dahaga. Apalagi, terusla dengan tak semena-mena meminumnya.

Fuh.. hilang haus bila minum Coca Cola tu. Tapi ceteker apa berlaku seterusnya?

Tobat dah taknak wat lagi.. hmmm

6 comments:

Anum said...

good sharing

cik chocomint said...

perut kosong, g minum minuman bergas..mmg terbaik la..hehe

:: Mrs.Eady :: said...

alaaa..baru minum smlm!hehehee..

Rai said...

bahaya minum air gas perut kosong..

Emma said...

apa yg berlaku strusnya? *__*

Kesuma Angsana said...

coke.. dah bertahun x minum rasanyer ! hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...