Nak Souvenier best?

Jejak Jepun Bersama Zizan : Pengalaman.


"Saya terpaksa menerima tawaran tertentu sahaja selepas ini kerana tidak mahu lagi timbul tuduhan kononnya saya tidak beri kerjasama dan tidak komited pada promosi filem-filem lakonan saya kerana mengambil banyak kerja dalam satu masa," luah Zizan ketika ditemui selepas sidang akhbar program terbaharu berbentuk travelog di Astro Prima menerusi saluran 105 iaitu Jejak Jepun Bersama Zizan di Hotel Corus, Kuala Lumpur baru-baru ini.

"Keputusan ini juga dibuat bukan kerana masalah kesihatan yang terjadi kepada saya sebelum ini akibat kuat bekerja," tuturnya lagi.


"Sepanjang dua minggu menjalani penggambaran di sana, ada satu perkara yang cukup terkesan dalam diri saya. Saya rasa rendah diri dan terhina sangat bila tengok cara hidup masyarakat di sana.
"Bayangkan, ketika saya pergi ke taman tema Disneyland, Tokyo, begitu ramai orang yang menyaksikan perarakan watak-watak animasi di situ, tetapi yang peliknya selepas sahaja tamat perarakan tersebut tidak ada sampah langsung di kawasan itu.

~Suka kat Zizan ni sebab dia rajin bekerja kan. Walaupun masa Raja Lawak hanya dapat no 2 / 3 tapi dengan kesungguhan popular dia sekarang. 
~Part Masyarakat Jepun tu memang umum tahu kan mereka cukup berdisiplin. Teringin nak ke sana.. Ada sesapa nak sponsor? Jom..

6 comments:

Anum said...

lawak2 dia dia seorang berusaha keras

wantie said...

selagi masih laku. kerja kuat la zizan. nanti bila dah suram besok. tak de ralat sangat.

JR said...

Nak tengok maju tak maju negara itu lihatlah tahap disiplin masyarakat mereka. Malaysia negara yg banyak rasuah, jenayah, masyarakat yg tak kisah tentang alam sekitar agaknya lama lagi kita nak maju..jika maju dlm tempoh 50 tahun lagi kira nasib baiklah tu...

JR said...

Nak tengok maju tak maju negara itu lihatlah tahap disiplin masyarakat mereka. Malaysia negara yg banyak rasuah, jenayah, masyarakat yg tak kisah tentang alam sekitar agaknya lama lagi kita nak maju..jika maju dlm tempoh 50 tahun lagi kira nasib baiklah tu...

:: Mrs.Eady :: said...

Jepun?nak join gak kalo ade bagi free...heehhee..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

Dengar kabar jepun mahal kak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...