Nak Souvenier best?

UPSR 2012.

Pejam celik pejam celik dah nak exam dah kan. Exam apa tu? exam UPSR la.. Siapa kat sini yang bakal menduduki peperiksaan UPSR bermula esok? UPSR 2012 ni dijadualkan 11-13 September 2012. Jadi apakah persediaan terakhir tatkala nak exam ni?

Biasanya.. tak kira la exam UPSR ke PMR ke SPM ke.. kalau dah saat saat akhir ni biasanaya ramai yang pulun study lagi kan?.. Rasa macam apa yang dah study sebelum ni serba tak ingat.. serba tak kena duduknya.. Debaran tu tak payah cakapla.. Stress woo..

Tapi, seharusnya kita beretenang. Saat saat ni panjatkan doa banyak banyak supaya dapat jawab semua soalan. Kalau dah study betul betul, Insya Allah selebihnya pertolongan dari Tuhan. 

Apapun untuk calon UPSR 2012, SELAMAT BERJAYA, GOOD LUCK , JIA YOU!!

Dan yang paling penting untuk ibu bapa mereka: DOA KAN YANG TERBAIK BUAT ANAKANDA!

Terutama untuk CIKGU CIKGU: HALALKAN ILMU yang telah dicurahkan...

~petang petang ni jom pekena coffee plak.. (sori bagi yang puasa: selamat puasa)

1 comments:

Leeza dayasari [santai leeza] said...

good luck pd mereka yg bakal menghadapi upsr..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...