Nak Souvenier best?

Malaysia ke Final?

Rupa rupanya ada lagi separuh akhir untuk Piala AFF SuzukiCup 2010 ni ye.. INgatkan Malaysia dah layak ke final.. Kelakar pula bila dah bagi info salah kat 'orang orang terdekat'.

Keputusan terkini?.. Dua kosong? Apa yang dua apa yang kosong.. Dua adalah dua orang.. Kosong adalah kosong info.. Taktahu lagi situasi terkini.. Kena berjalan jalan tengok blog lain la pasni.. Terdengar juga kat TV tadi.. Tapi sayup sayup je.. Jadi tak mau le memberi maklumat yang kurang tepat..

Jom sama sama cari jawapan..

3 comments:

azhar said...

ish2 buat malu saja..huk3

Solihin Zubir said...

yeahhhh... Malaysia dh ke final! hehe..

kay yea said...

comfirm yaw~~ :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...