Nak Souvenier best?

Rupanya Tajuk Khutbah Berbeza

Dulu masa kecik ingatkan khutbah Jumaat ni adalah seragam di seluruh negara.. Rupa rupanya berbeza ye.. Setiap tempat lain tajuknya.. Sekarang ni lebih kepada isu semasa ye..

Mesti suka tempat yang khutbah Jumaat nya yang pendek pendek ye?.Macam sembahyang terawih la ye.. Masjid yang cepat tu la yang menjadi pilihan.. Meski ada Masjid yang lagi dekat…

Apa pun.. Selamat Solat Jumaat.. Psst ada ke yang tak pergi?.

Siapa yang pergi?.. Harini tajuk apa ye Khutbah?.. Atau masuk telinga kanan keluar telinga kiri…

6 comments:

~ PIJA ~ said...

nur...
ktubah skrg tak mcam dulu. Skrg ni isu politik pun masuk sekali. Kadang2 macam tengah dengar kempem pilihan raya lak..walahualam..

Mama Zharfan said...

kdg2 dgr gak khutbah live kat tv :)

ayin masliza said...

saya setuju dengan pija... tu lah ikut parti politik mana yang memerintah tempat tu... tak paham kan....

nur, thanks follow saya, saya pun follow awak. :)

Al said...

tempat saya best
psl isu semasa dan sume khatib taram sndiri, xde bace teks,dgn bsemangat lg
mmg bgus sbb xkn buat kte mgantuk

teratai said...

salam nur,

alhamdulillah dengar khutbah Jumaat,hr cuti sekolah je sempat,hr sekolah masih di atas jalan!

p.s. ni satu lg tutorial dropdown menu utk blog archive ..

dropdown menu for blog archive

diana said...

ye lah ye..
hehehe..
banyak betul ye dia ye??
jiran akak tak pi..
opis bagi rehat lama2 suruh pi semayang depa balik umah tidoq.
jam 2 satgi baru depa keluar pi opis semula..
betuah betoi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...