Nak Souvenier best?

Nuffnang Sakit?

Bila buka www.nuffnang.com.my tadi tiba tiba keluar Oops.. database error. Kenapa la pula ye ngan cik Nuffnang kita ni.. Tengah menengok aplikasi ovi tu.. Tapi tak tahu camna nak buat pun. Follow follow step sekali sangkut pulak.. Jadi tepakse la kensel aja..

Bila buka lagi sekali tu le yang keluar camtu.. Demam agaknye ye..Cik Nuffnang.. get well soon. Harap harap ada berita gembira.. Nak tengok trafik sebenarnya sebab ‘sakit’ sikit dua tiga hari ni.. Semoga sama sama sembuh..

Ramai ke blogger baru?.. Ada ke blogger baru yang baca blog ni ye?.. Blog ni pun baru gak.. Sama sama la kita mendaki ke puncak.. Siapa yang belum pasang iklan Nuffnang tu?.. Sila la pasang ye.. Siapa yang belum join heartbeat tu?.. Silala join ye..

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

6 comments:

Peri PiA said...

salam ;)

pia log in pkl 1 lebih tadi mcm ok,nuffy selseme kot hehe

mary ann ;) said...

sy punya kdg2 tak blh bukak lgsg..siap tulis "page appears broken" lagik..hehehe

takpe, nnt check lg yer. ;)

amirah said...

rasa cam ok je..

|| NaFiRaa || said...

urmmm.. tadi bukak ok jek.. :P

KizZ said...

All Da best to you yah!!
rasanya nuff da sembuh kot..


jom,
www.kizgarden.blogspot.com

hasrul hassan said...

Salam ..
dah beberapa kali dah dia demam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...