Nak Souvenier best?

Argh! Keyboard Rosak,

Merenung masa hadapan kerana beberapa keypad pc ini adalah rosak,

Antara keypad yang rosak adalah huruf p, tanda noktah dan beberapa simbol lain, Jadi cemane la agaknya nak membaikinye,

Ada cadangan tak kawan kawan,

Boleh repair sendiri ke, ada cara tak,

Susahnye nak menaip kalau camni, teraksa gune alternatif lain,

Tolong tolong, minta bantuan,

7 comments:

Nazz@Purple said...

beli lain je..:D

shah-kayrul said...

tak payah pening2 kepala..beli lain jer la....takut kos repair lagi mahal dari beli baru...

aima in luv said...

selalunya kalau rosak hardware nie baik beli bawu jek...
cian dya , sabar ea.. ^_^

~ PIJA ~ said...

nur..mcm susah da nak betolkan..kena beli lain da tu..:)

af3b_p!LaH said...

trade in la.

boleh ke?

hehe..XD

MY SouL My HeArt said...

betul tu.. beli lain je.. hehe

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

pecahkan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...