Nak Souvenier best?

Marahkan Nyamuk? Bukan Kelambu Yang DiBakar..

KUALA TERENGGANU - Seorang lelaki yang naik angin selepas bertengkar dengan isterinya dipercayai bertindak membakar rumah sendiri sehingga menyebabkan sebuah stor dan bengkel motosikal turut hangus dalam kejadian di Kampung Balik Bukit, Setiu semalam.

Difahamkan, semasa kebakaran pada pukul 12 tengah malam itu, lelaki yang berusia 39 tahun manakala isterinya yang berusia 35 tahun baru bertengkar.

Punca pertengkaran itu disebabkan pelbagai masalah rumah tangga pasangan itu.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah negeri, Asisten Komisioner K. Manoharan berkata, selepas melakukan tindakan di luar dugaan tersebut, lelaki yang bekerja sendiri itu menghilangkan diri dan sehingga petang semalam polis masih mencarinya.

Menurut beliau, polis menerima laporan mengenai kejadian itu daripada si isteri dan semasa kejadian wanita tersebut dan tiga anaknya berada di rumah jirannya.

6 comments:

c-tea said...

lah..mcm2...bakar rumah..nt nk duduk mana??

Atsuko Ichirou said...

dah marah sangat le tu...
cam la takde cara lain...
huhuu...
diri sndri gak yg rugi kan...

hazari. said...

nasib baek jugak kot.. sebab sekurang kurangnya dia tak bunuh isteri dia terus. hehh.

zahidah dihaz said...

amarah menguasai minda...tu lah jadinya...


New Entry: Mari belajar mewarna

.::cintabungablogspot::. said...

sharing is caring kat NUR a.k.a ALL IN ONE blogger :)



http://ikmalira87.blogspot.com/2011/02/vitamin-elak-encik-cinte-cik-bunge.html

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

itu betol punye marah tue...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...