Nak Souvenier best?

Mata Tak Kelip Bila Pandang Susuk Tubuh...


Petikan yang dipetik..

ternampaklah akan Saklabah bahagian tubuh seorang perempuan..aku tahu,kalau korang yang lelaki yang menengok tu mungkin korang akan cakap alhamdulillah,rezeki..haha!Pandangngan pertama rezeki,yang next dikira dosa.Cit!Sebab tu mata tak kelip sampai 10 minit bila pandang susuk tubuh yang mengiurkan .Berbeza dengan Saklabah yang berumur 8 tahun tu..Dia beristighfar tanpa henti dan merasa amat bersalah..

Apa yang terjadi tu bukannya disengajakan pun tak macam sesetengah orang tu..Asal nampak gadis berjalan di hadapan je mesti bahagian yang pertama kali ditengok ialah dada..kalau berjalan belakang gadis,bahagian yang yang ditengok pula ialah punggung..(xpayah cover2,terus terang je)…


Sila baca lebih lanjut: DISINI..

Kesimpulannya?... Simpulkan lah sendiri...

Semoga dapat 'sesuatu yang baik' dari entry tersebut.. Sama berkongsi..

5 comments:

niesz said...

beristighfar la bnyk2 :)

Qaseh dalia adelia said...

pandangan pertama tak sengaja ,,pandangan ke dua nafsu hehe

menusuk hati said...

assalamualaikum..

dkt dunia ni kita tak kelip2 mata pandang susuk tbuh(yg xsptutnya),dkt akhirt,nak kelip2 mata pun xdpt...mata kena sksa..(berlindung kita dpd perkara itu)

Anisa Hang Tuah said...

nafsu,,ehe

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

manusia bernafsu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...