Nak Souvenier best?

Layan Dolah Hapak.

Sambil menonton cerita kat Astro Prima ni.. Sambil berblog. Usai urusan harian setakat harini. Syukur masih berpeluang melakukan kerja kerja tersebut. Macam macam cerita sekarang ni kan. Macam macam tajuk ada.. Harini.. Dolah Hapak.. Ada Nizam Kambing, Halimah Jongang.. Hantu Kak Limah Balik Rumah.. Komersial sungguh nama nama tersebut kan...

Cerita Dolah Hapak ni tentang Fizo Omar yang berlakon sebagai Dolah yang berbau Hapak.. Memang dalam realiti seharian kita pun berlaku perkara macam ni.. Inila perlunya deodoran kan?.. Khas untuk menghilangkan bau bau badan.. Selain mandi bersabun la.. Kebersihan itu penting, kalau kita berbau hapak.. Tiada siapa la akan suka mendekati kita.. Pakai perfume?.. Salah satu alternatif juga kan.. Selain tu, ada petua dengan mandi herba pun boleh menghilangkan bau badan yang hapak itu..

Atau kawan kawan ada petua yang ingin dikongsi? Pergi spa?

7 comments:

Lelord said...

sambil2 layan dolah hapak gak ni

bantalbucuk said...

ala..nak tengok gak..aritu dah tengok iklan dia..tapi tak dapat tengok sebab dah balik u..huhu

Eyrique Ettiqaz. said...

Tu laa psl...mcm2 cite yg mcm nak menjatuhkan org yg mempunyai kelemahan diri.

cth...
1)halimah jongang
2)Nizam kambing
3)fatimah juling
sekarang:dollah hapak.
cukup2 la...x mencabar minda langsung cite camni

af3b_p!LaH said...

citer2 ni pon sbg inisiatif untuk bersihkan org2 yg tak pndai nk bersih2 ni kan?

hana said...

haha..
senang aje...
mandi pakai sabun..
haha

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

bekerja...
xsempat layan tv...

- zuriey - said...

macam2 kan..dollah hapak la pula

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...