Nak Souvenier best?

Ally Iskandar bertunang : Bukan Dengan FF



~Sedutan dari blog Beautifulnara kat sini..

Akhirnya gosip yang menyatakan Ally Iskandar bertunang hari ini telah disahkan. Saat entri ini ditulis, Ally sedang berada di dalam kereta menunggu selesainya majlis tersebut. Tunangnya tak lain tak bukan ialah Aishah Zainal, Naib Juara Gadis Melayu musim pertama. Gambar Aishah Zainal di bawah:-

aishah zainal tunang ally iskandar

~Tahniah buat Ally Iskandar.. Tetiba teringat lawak FBI masa AJL25 haritu.. Ally Is Kandar.. Habisle luluh hati peminat jejaka cute idaman 'wanita hari ini' ye.. Tahniah buat tunangannya kerna berjaya menambat hati Ally Iskandar ni.. Bagusle dah bertemu jodoh.. Moga kekal bahgia.. Agak agak bila nak kahwin ye...

Dapat membayangkan majlis perkahwinan itu nanti pasti meriah ye.. Secara angsung di Malaysia Hari Ini ataupun semasa Anugerah Juara Lagu.. Apapun.. tunang dia ni tak berapa dikenali lagi.. Lepas ni pasti hot namanya Aishah Zainal, Naib Juara Gadis Melayu


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

11 comments:

.: iEyLa :. said...

serious???
akhirnye..hehe

Wan Fakhrul Rin said...

Alhamdulillah :) Moga kekal dan teguh rumahtangga mereka di atas dasar Iman dan Kasih Sayang

teratai@cikgu mega said...

salam nur,

at last, bertunang juga ya ally tu,harap2 sampai ke alam berumahtangga...lama doh ally tu membujang!

karipapsayur said...

x luluh pun sbb org kata ally iskandar ni gatal. hahahaha

klik kamu punye hb jugee

Amira Naddia said...

tapi..tapi..tapi..ally da janji nk merisik aku..

~Nur Zulaiha~ said...

alaaaaaaaa
tak best punya berita... :((

af3b_p!LaH said...

aminn...

Kakzakie said...

eloklah tu nur... kita lihat dan tunggu bila pulak di nak langsungkan pernikahannya. mesti grand....

DaHLia said...

agak2 FF kecewa x?
terngat masa diorang bersanding olok2 kat konti HotFM

kinN~ said...

tahniah buat ally. memang dah tibe mase dia kawin. hehe ;)

kemei said...

wahh...melepas lah sy..hahahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...