Nak Souvenier best?

Ustaz Amirul Lagi..

Seesai menonton cerita Zehra di tv3.. Dengan tajuknya Ustaz Amirul la kan.. Menarik juga episod kali ini.. Rupenya adik Ustaz Amirul tu yang Zoey tu kan yang dalam program cerita kanak-kanak Mat Kacau tu.. Nampak matured pula kan dalam cerita ni.. Selalunya dia berdampingan dengan budak budak jadi nampak childish...

Episod kali ni tentang Ustaz Amirul punye keluarga yang pergi meminang Munirah tu.. Akhirnya Ustaz Amirul mengaku kat Tok Gurunya yang dia perlu mencintai dan membimbing wanita sebab dah lama dia tunggu Adawiyah atau nama manjanya- Wiyah. adith yang Ustaz Shafie bagi kat Amirul tu memang penuh makna la..

Ending episod kali ni adalah dengan kemunculan Adawiyah.. Pastu terus keluar perkataan bersambung...... Tak sabar nak tengok minggu depan..

4 comments:

Anisa Hang Tuah said...

alalal.nis terlepas episod kali ni
:(
nak tgok kat tonton lah nnti..

Miss Ran said...

bgsla..tak tgk tb

kira kekuri said...

as salam..wahh aku x pernahh tengok tv seminggu nih :(

noraim said...

erkk, best ke? tak pernah tgk pon sbb sini takde tv. hihi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...