Nak Souvenier best?

Dapat Petua Bau Badan..

~Kawan kawan ada petua lain tak?.. Jom kongsi kongsikan kat sini kawan kawan yang budiman...


"petua ni cik Epo dapat dari mak kepada sahabat cik Epo masa kat sekolah dolu dolu. maklumlah, duduk asrama. macam macam petua dapat tau ! apa petuanya? yeah, sangat mudah diamalkan. tak perlu air limau, tawas, air sunkist pun tak payah, susah nak buat ! buat la benda senang. time korang nak mandi tuh, gosok-gosok la siket ketiak. korang jangan guna tapak tangan. kang berbau tangan korang satu hari tak pasal-pasal. nak salam ngan orang pon, orang tak sanggup nak sambut salam korang ! bukan salah cik Epo oke? hehe . so, korang gosok la dengan BELAKANG tapak tangan. relevannya, i pon taktau. hehe :D "

credit to cik epo

5 comments:

af3b_p!LaH said...

mak aku pon ajar cmtu gk..

orang said...

wahaha.tak sangka!
kongsi rmai2. biar rkyt msia sume wangi wangi. hee :D

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

xpernah tahu petua pasal ini...

ArMie said...

eh, betul ke? awat akk tak tau nih? takpe, mari kita cuba yea... sapa nak buat testimoni pasnih?

Epola said...

time kaseh pomot blog baru cik epo.
hehe ^^
cik epo penah buat. jd ke tak,wallahu'alam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...