Nak Souvenier best?

Lelaki vs Lelaki...

Memang jauh perjalanan luas pandangan.. eh luas pembacaan macam macam boleh baca.. yang kat sini pun menarik juge,

Already 20 okay. Suka cari kawan baru but dunno how. Wanna tell lah kan tat am not a SOMBONG girl okay. Btw, love typing so much! Hahaa

"Aku terfikirlah kan . Kenapa bila perempuan sesama perempuan jalan berdua , cium-cium pipi (jangan lebih sudah) orang just pandang biasa-biasa . Tapi bila lelaki yang buat macam tu , siap la hangpa .

"Dorang tu gay ke asyik berkepit berdua aje."
"Oh! Mereka itu , gay!"

Hehe . Aku harap takdak sapa terasa sebab ni berdasarkan apa yang aku tengok lah ."

SUMBER

6 comments:

Citarasa Rinduan said...

setuju..
pelik temgok lelaki dan lelaki bergesel pipi...

eik!!!

Biela Sapine said...

Biasa lah mulut orang, sukar di tutup. Releks je wat peace

Mohamadazhan hjDesa said...

kalau lelaki arab perkara biasa :)tp aku pun pelik juga nak buat :)

akmall said...

aku pun ada ga terpikir mcmni...tetapi disebabkan pelbagai info dalam zaman skrang ni..kalau lelaki jalan pegang tangan konfirm gay..(macam tahu je)...tapi tu lah...kat arab nun..besa je..siap cium2 pipi lagi...erat silaturrahim kan...tapi tula..mentaliti kot..mhuh..nk cakap x reti...

CTE said...

Hari tu ternampak 2 lelaki napel berpegang-pegangan tangan...berjalan bersama-sama....kami anak beranak just senyum aja...

ardinihumaira said...

hehe.. rasa pelik gak tengok lelaki buat cemtu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...