Nak Souvenier best?

Seram Sangat.. Tengah malam ni..



Tengah tengah malam ni kita layan cerita seram nak tak??.. Masa berblogwalking, terjumpa la blog yang tidak kurang menariknya ni.. Kalau penggemar cerita mistik bolehla layan kat sini.. Kalau tak silap nanti ada cerita baru yang keluar kat pawagam.. Cerita Hantu.. Macam macam hantu ada kot.. Hantu Asrama la etc etc..

Okela.. Layan layan kat SINI

11 comments:

CTE said...

sekarang pun tgh tengok ceta seram kat saluran Astro...

Cik Reena Tan said...

hantu karipap.. kat mtrik penang femes cerita tu.. hehe!

tomatokering :) said...

macam2 hantu ade skrg nie .. org pon leh jdik hantu..huhu

YUL said...
This comment has been removed by the author.
YUL said...

wah! tak sangka awk penggemar cerita mistik , hehe, btw terima kasih ye :)

P/S 1 kisah seram disebalik Mahmoodiah

2 Disebalik kisah seram banglo Villa Nabila

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

org lagi truk dari hantu...

ardinihumaira said...

uiii seram gak tu... isk meremang jap dni:D

Penjejak Mimpi said...

as-salam..

skang ni manusie lebih menakutkan dari antu..

Kakzakie said...

Salam Nur,

Eh... kenapalah baca tengah malam cerita hantu. Nak dapat kick tapi takut jadi mimpi pulak.....

ArELeEz said...

owh.. film sini ada hantu kan? macam best jerk! tp, xtau la berani ke x nak terjah panggung wayang?! tgk khurafat pun dok pejam2 mata. haish!

kira kekuri said...

suka cerita hantu :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...