Nak Souvenier best?

Pukul DuaBelas.. Nak Makan Donut.

Semalam menonton Chuck's Day Off.. erk.. Semalam ke? semalam semalam ke.. Ah, Tak kisah le.. Yang penting dah tengok dan nak bercerita..

Masa tengok siaran masakan tu, perut memang tengah kelaparan. Dan dan pula masa tu makanan yang dimasak adalah sucimurni, maksudnya yang dimasak tu takde unsur khinzir la kan.. Kalau tak macam geli sikitla.. (Kadang tengok juga la kalau diorang masak pork sebab konon boleh terai kat daging lombu ajo)..

Berbalik kepada persoalan tadi, si Chuck ni dengan gembiranya memasak donut.. Siap dengan filling lagi.. Time tu rasa nak terus g beli Dunkin ke Apple Donut ke.. Bukan apa, tergoda kan.. Nak pula masa tu perut tengah nyanyi lagu Ana Raffali.. Nyumm..

Akhirnya tak dapat pun.. Lain kali je la dapatkan donut idaman.. Kalau time lapar semua benda nampak cam sedap kan.. Isk.. napsu napsu..




3 comments:

bantalbucuk said...

wah..tetiba lapar jugak terbayang donut yang sedap..nyum2.. ^_^

ZWAN SABRI said...

Adoi, awat cruta pasai donut nii? X pasai2 lawak donut dah la nii.. huhu






MySuaraBlog: Anak Ikan Pembawa Virus?

Amira Naddia said...

kalau g big apple mst aim the alien! paling cidap!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...