Nak Souvenier best?

Kejam Betul Kan..

** Begitu terdesaknye sang cucu sehingga sanggup meragut nyawa datuknya sendiri.. Minta dijauhkan..

SUNGAI PETANI: Seorang warga emas patah tulang rusuk sebelum menghembuskan nafas terakhir selepas dipukul dan ditendang cucunya sendiri yang naik angin apabila tidak mendapat wang RM100 dimintanya.

Dalam kejadian kira-kira jam 4 petang Khamis lalu, Saad Man, 66, didatangi cucu lelakinya berusia 22 tahun di rumahnya di Kampung Alor Nibong, Kota Kuala Muda, di sini dan meminta wang RM100.


Sumber polis berkata, apabila Saad enggan memenuhi permintaannya, suspek memukul mangsa sebelum keluar dari rumah berkenaan.

“Bimbang cucunya bertindak liar, mangsa membuat laporan di Balai Polis Kota Kuala Muda. Bagaimanapun, tindakan itu menyebabkan cucunya bertambah marah.


“Sebaik tiba di rumah selepas membuat laporan polis, cucunya terus menendang dan memukul mangsa berkali-kali di luar rumah

5 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Nur

pernah dengar
sebabnya pasal dadah lah tuu

minta2 jauhi drp keluarga kita

Wassalam

nub said...

macam2..aduiii

Nora Shahaira said...

ish...takutkan zaman sekarang..tali kekeluargaan pun dah tak de meaning..tambahan problem dadah tu..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

mcm2...
makin truk...

ardinihumaira said...

semoga kita terpelihara daripada perkara2 yang tidak baik, amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...