Nak Souvenier best?

Dah Confirm ke AF9?



Ada orang cari tentang Ahmad Dhani AF9? Kat blog ni?.. Agaknya ingat penganjur kot?.. Sebenarnya haritu ada ura ura yang Ahmad Dhani akan jadi Pengetua AF9. Tak kurang juga ramai yang membantah. Lepas tu pagi ni bila blogwalking.. Banyak juga berita tentangnya..

Lepas tu bila tengok keyword kat Nuffang hari ni adala juga yang keluar tentang Ahmad Dhani ni.. Kenal ke tak kenal?.. Penyanyi kumpulan Dewa tu.. Tak tahu la kriteria pemilihan Ahmad Dhani ni berdasarkan apa.. Kalau Datuk Siti kan ke best juga.. Datuk Sharifah Aini ke..

Dalam Wikipedia pun ada tau dia ni..

Dhani Ahmad Prasetyo (born May 26, 1972 in Surabaya), better known as Ahmad Dhani or Dhani Manaf, is an Indonesian rock musician, songwriter, arranger, and producer. Described as a "rock star",[1] Dhani is the frontman of Dewa 19 and Ahmad Band, and also a member of inter-continental band The Rock. He is also the owner and chairman of Republic Cinta Management.

Throughout his career, Dhani has scored many hits and also has been a talent promoter for the careers of other artist including Maia Ahmad, Agnes Monica, Alexa Key and Mulan Jameela, and has written songs for these artists and others. He has won numerous awards including the IMA best musical arrangement and best producer and many other awards as the member of Dewa 19. His influence in the industry made him one of the most influential musician in Southeast Asia.



6 comments:

sahromnasrudin said...

KONFEM KATANYA.......

mzhany said...

seyes taktahu, yang dhani akan jd pengetau af9. hurmmm dah kompom? ummm dah xde ke orang malaysia yg nak jadi. huhu eh nyebok lak kan ;)

DKosongLapan said...

awoksebenonye cik nur....tak layan AF ni....tapi bile oghang luo dilantik jadi pengetue ni.....awok tak setuju lee....takde lagi ke oghang Malaysia yang layak???

~ PIJA ~ said...

nur..
dah kompem dah..katenye da kuarkan kat paper....!!! nasib baik org tak layan AF...huhuuuu

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

xlayak rase nye...

ardinihumaira said...

alamak dni dalam gua kalo AF hehe tak sempat tengok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...