Nak Souvenier best?

Gemilang / Farid Kamil dan Tiz Zaqyah..



Mereka akan berlakon bersama dalam drama arahan Khabir Batia.. Tajuk cerita adalah 7 lagu.. Sekarang suka layan cerita cerita Khabir Batia juga sebab jalan cerita yang menarik.. ditambah pula dengan kehadiran Tiz Zaqyah yang cantik tu kan..

Naluri manusia sukakan sesuatu yang cantik.. Meski ia subjektif...............

Cerita tentang drama Melayu ni, hari Isnin yang lepas ada menonton drama tajuk 'Gemilang'. Biasanya kalau hari Isnin tu memang rancangan kat TV3 (ya penggemar channel ini) kurang menawan hati. Biasanya cerita aksi kan.. Jadi bila ada cerita baru, nak la tengok.. Tajuk gemilang dan preview pun macam seronok aja..

Daripa pemerhatian tu, mengisahkan pengorbanan seorang abang sulung yang terpaksa bekerja menoreh getah bersama ayahnya setelah kematian ibu meskipun dia seorang yang bijak.. Kisah ni ala ala flashback dan di flashback lagi.. Memang menawan jiwa la esp kalau melibatkan kisah keluarga macam ni kan..

Tak sabar tengok sambungannya...

3 comments:

alien said...

pasni ali aka abah drg dah takde
huhuhu

Biela Sapine said...

Pertama kali bergandingan

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

1st tyme berlakon same tue...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...