Nak Souvenier best?

Gemilang / Farid Kamil dan Tiz Zaqyah..



Mereka akan berlakon bersama dalam drama arahan Khabir Batia.. Tajuk cerita adalah 7 lagu.. Sekarang suka layan cerita cerita Khabir Batia juga sebab jalan cerita yang menarik.. ditambah pula dengan kehadiran Tiz Zaqyah yang cantik tu kan..

Naluri manusia sukakan sesuatu yang cantik.. Meski ia subjektif...............

Cerita tentang drama Melayu ni, hari Isnin yang lepas ada menonton drama tajuk 'Gemilang'. Biasanya kalau hari Isnin tu memang rancangan kat TV3 (ya penggemar channel ini) kurang menawan hati. Biasanya cerita aksi kan.. Jadi bila ada cerita baru, nak la tengok.. Tajuk gemilang dan preview pun macam seronok aja..

Daripa pemerhatian tu, mengisahkan pengorbanan seorang abang sulung yang terpaksa bekerja menoreh getah bersama ayahnya setelah kematian ibu meskipun dia seorang yang bijak.. Kisah ni ala ala flashback dan di flashback lagi.. Memang menawan jiwa la esp kalau melibatkan kisah keluarga macam ni kan..

Tak sabar tengok sambungannya...

6 comments:

alien said...

pasni ali aka abah drg dah takde
huhuhu

Biela Sapine said...

Pertama kali bergandingan

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

1st tyme berlakon same tue...

Anonymous said...

At this time it looks like Wordpress is the top blogging platform available right now.
(from what I've read) Is that what you're using on your blog?


Also visit my website ... Clash Of Clans Free Gems

Anonymous said...

It also helps to ensure that trucks will not remain empty on their return to the original destination.
When a business uses a freight forwarding company to move their merchandise, they
are outsourcing many activities that are required in international shipping.
It also helps in complete transportation and warehousing
needs of the business.

Also visit my site ... cape cod delivery services (kiwibox.com)

Anonymous said...

Than you, I've recentlky been looking for
information approximately this subject for a while and yours
is the best I have came upon till now. However, what in regards to the conclusion?
Are you sure concerning the source?

Visit my website: weight loss menu and shopping list

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...