Nak Souvenier best?

Hubungan Berakhir: Jejai dan Fasha Sandha.

KUALA LUMPUR: “Memang hubungan saya dengan Jejai sudah berakhir. Sukar untuk saya jelaskan sebab atau alasannya, namun itulah hakikat dan saya percaya ada hikmah di sebaliknya.

“Sejak dia (Jejai) pulang daripada bercuti bersama keluarganya di Jepun 18 Januari lalu, kami langsung tidak berhubung hingga hari ini. Entah kenapa, namun itulah yang berlaku. Justeru saya mengandaikan tiada jodoh antara kami berdua,” kata Fasha yang dihubungi Harian Metro, semalam.

Ditanya mengapa Jejai tidak lagi menghubunginya sejak pulang dari Jepun memandangkan sebelum ini Fasha pernah mengeluarkan kenyataan masih bahagia sewaktu mengulas gambar kontroversinya berbikini di Bali sebelum ini, aktres berusia 27 tahun ini hanya selesa untuk tidak mengulas lanjut.

“Sepanjang bercuti, setiap hari dia menghubungi saya dan tidak pernah lupa menghantar mesej. Saya masih lagi menyimpan semua senarai dan rekod panggilannya. Malah, sehari sebelum dia pulang ke Malaysia 17 Januari lalu, Jejai masih menghubungi saya.

“Perkara itu terlalu peribadi dan sukar untuk dijelaskan secara terperinci. Cukuplah saya nyatakan hubungan kami sudah tiada apa-apa lagi,” katanya yang kini sibuk di lokasi penggambaran drama bersiri Samson Delaila.

Mengulas gosip kononnya bekas isteri Jejai, Nora Danish dikatakan punca hubungan mereka berantakan, Fasha tidak mahu mengulas lanjut.

15 comments:

Res2 Supply said...

apa sudah jadi...

shida anwar said...

biasalah cinta segera..mee megi

Mamarempit said...

Kalau masih ada jodoh jejai ngn nora....bagus gak..demi masa depan anak mereka....

mudah2an memasing dpt iktibar.....

qemaishak said...

begitulah lumrah alam..merampas & dirampas..
salam kenal ..follow u.

DiaUmaiNiNaz said...

ramai lagi di luar sana..Fasha, itu dugaan kecil saja buat mu...si nora lagi menderita sebelum ni..

mOoN said...

macam2 ada dunia skang ni...

http://www.munirahizzan.com/2011/01/tak-penatkah-mengata-someone-tu-bodoh.html

ardinihumaira said...

ayyak! bikin malu sajork fasha ;p

yatie's EPISODE said...

itu lah.. what goes around, comes around. (=

amirah said...

kuang kuang kuang

cik nur said...

hehehe
padan muka dia
huhuhu
rampas hak org mana hubungan tuh nk berkat kan
(ttba emo plak)

Eazy Izzuddin said...

ish3....
xD

ArMie said...

alaa... putus cinta jer... ND dulu bercerai... roda berputaran...

encikReza said...

fasha!!
fasah!!

i'm here!!

zaza said...

ari tu ckp jejai blk jepun de dinner ngan die, ni lain lak..udah2 le tu, kembali la ke alam nyata, dunia bergerak ke depan, bkn ngundur ke belakang..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

xder jodoh kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...