Nak Souvenier best?

Gambar Perkahwinan Ayu Raudhah dan Zaquan Adha.

SERASI...Zaquan dan Ayu Raudhah sah menjadi suami isteri selepas  bertunang pada 17 Oktober lalu.
SERASI...Zaquan dan Ayu Raudhah sah menjadi suami isteri selepas bertunang pada 17 Oktober lalu.

Ayu Raudah yang kelihatan berseri-seri tersipu malu apabila ditanya bila akan menimang cahaya mata, beliau berkata, ia terpulang kepada rezeki dan tidak merancang bahkan sedia mendapat zuriat dalam tempoh terdekat ini.

“Kalau ada rezeki kami terima...kalau cepat pun tak apa. Kami juga belum merancang untuk berbulan madu kerana masing-masing sibuk dengan kerjaya,” katanya.“Insya-Allah kalau dua-dua dapat cuti panjang baru kami terfikir nak pergi berbulan madu di destinasi mana,” katanya.


Pasangan popular itu menjalinkan hubungan cinta lebih setahun sebelum mengambil keputusan untuk bertunang pada 17 Oktober tahun lalu.


Sementara itu, Mohd Aidil Zafuan yang ditemui berkata, dia berharap adik kembarnya dapat menjalankan tanggungjawab sebagai seorang suami yang baik.
“Dia kena ingat dia bukannya bujang lagi dan perlu bertanggungjawab. Saya mendoakan pasangan ini bahagia dan kekal ke akhir hayat,” katanya.

Turut kelihatan pada majlis itu kakak ; Ayu Raudhah yang juga pelakon cantik Rozita Che Wan dan abang iparnya, Mazlan Pet Pet. Majlis bersanding pihak lelaki akan diadakan di Pusat Dakwah Paroi, Seremban pada 30 Januari ini.

***Soalan Wajib untuk pasangan: Nak berapa orang anak?.. Hehe.. Semalam post tak letak gambar.. Harini tengok kat metro, ada gambar menarik.. Nak share la gambar perkahwinan Ayu Raudah dan Zaquan Adha ni..


9 comments:

beaty said...

I dengar dia nak buat ala2 Fairy Tale theme tym reception

Anisa Hang Tuah said...

okeii
zaquan sgt hensemm

dyg said...

zaquan adha yg ensem...hehehe...

Firdaus Alim said...

macam pelik jer muke ayu

Firdaus Alim said...

macam pelik jer muke ayu

Sitisifir10 said...

Kalau terus bertudung mcm ni kan betul2 AYU :)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

padan abes...

Qaseh dalia adelia said...

comei !

anamizu said...

ayu raudhah comel!! ^^

recent post : |khurafat???|

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...