Nak Souvenier best?

Rahsia Menjana Duit Free.. Fasha Sandha

Selalu je jumpe iklan iklan macam ni kan?.. Lepas tu mudah terpujuk..Klik.. Lepas tu bayar yuran pendaftaran.. Lepas tu dah terjebakk.. Yela, sapa taknak duit free.. Realitinya, semua yang kita nak kejar.. banyak duit ke, pendapatan lumayan ke.. Pastinya datang dari usaha yang gigih. Takdenya duduk goyang kaki, duit masuk bulan bulan.. Ada ke?.. Cuba Cerita sikit..

Lagikan orang yang dah kaya tu pun still kene kerja.. Macam Fasha Sandha tu pun kene juga berlakon lagi kan.. (aik ada kaitan?) Macam Ana Raffali, kejayaan dia tu bukan datang sekelip mata.. Manusia ni memang.. yang susah taknak buat.. Nak yang ekspres aja kan.. Last last mengedar dadah.. (Lumayan tu memang lumayan.. Tapi kesannya.. hancur..)

Bukannya apa, sekarang ni rasanya terlalu banyak skim skim cepat kaya.. Sampai yang golongan terpelajar, profesional pun boleh terpengaruh.. Apa kata gi tanya mereka ni.. Apa Rahsia Menjana duit free?....
tanya dia: banyak tips nih!!!

Takpun tanye kat diorang jugak..


~♥ Mawar ♥~

Sharifah nor

mimiekucayang

iszieylyanziy

**Last sekali.. idup besederhana la.. terbaikk..

3 comments:

y-A-n-A said...

org kaya sentiasa fikir nak tambah kaya.. org miskin fikir nak jd kaya.. yg terbaek ialah orang yg sentiasa bersyukur tak kisah dia kaya atau tak.. :))

Un Phat Lee said...

simpan satu hari singgit...cukup sbln dah ade 30 ringgit.kayoo beb...fuhhhh

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

sederhana itu terbaek...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...