Nak Souvenier best?

Pulangkan Balik Duit..

Hanya pagi tadi je dengar berita kat hotfm.. Katanya, kepada ornag ramai yang mengutip duit syiling yang jatuh di lebuhraya sempena kemalangan tu diminta untuk pulangkan balik duit tu..

Betul juga la kan, bukannya duit kita nak kutip kutip sesuka hati kan.. Duit orang lain.buat apa nak ambil.. Tunggu ajela duit Nuffnang ye.. Walaupun lambat lagi, tapi datang dari usaha kita sendiri.. Penat menaip, kita juga.. Penat blogwalking pun.. Kita juga.. Hasil titik peluh usaha sendiri juga kan... Itu yang lebih bermakna.. Mana ada barang percuma dalam dunia ni..

10 comments:

DKosongLapan said...

Haaaa kan dah satu koje pulak nak anto balik duit yang kome ambik....padan muke kome... Dah bukan hak komeeeee

Nora Shahaira said...

Nur - bahgian bloglist tu, nur guna kan teknik seperti dalam entri tutorial nur tu ye..?

Anisa Hang Tuah said...

haaa.pulangkan balik
kang emmalam mimpi hantuu
hihiii

Citarasa Rinduan said...

tak suka cara pengutip wang syiking kat lebuhraya..
mmg tak patut..
pulangkan wang mangsa....!!!!

OLick SyaSya said...

dekt hgway mane? xtawu plak,

tp berdose jgk ambik hak owg kan..

plss pulangkan

Al said...

haha
ade ke yg nak pulangkan blk?
mcm xkn ade je

Solihin Zubir said...

ceh.. ada gak yg jenis xtaw malu kutip duit syiling untuk kepentingan sndiri..
ingatkan nk tlong kutip bagi balik..

Khairul Atikah @ Cik Yuki said...

sgt annoying kot ! amik duit mangsa kemalangan..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

pulangakn..
kate misha omar...

lunaticg said...

Tak baik mencuri duit orang lain. takkan tu pun dorang tak tahu. yang mencuri tu kebanyakannya melayu gak pun....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...